"РОЗУМ НЕ МАЄ ЦІНИ, А ВИХОВАННЯ КОРДОНІВ"
Виховна робота у коледжі має комплексний характер, охоплює всі сфери життєдіяльності студентів, є складовою частиною освітнього процесу. Педагогічний колектив коледжу керуючись у своїй роботі Конституцією України, Указом Президента України «Про Стратегію національно-патріотичного виховання» №286/2019 від 18 травня 2019 року, Законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про фахову передвищу освіту», наказом Міністерства освіти та науки України від 16 червня 2015 року №641«Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах» (зі змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 29 липня 2019 року №1038 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015р.№641»), виховує громадянина-патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти та професійної діяльності, з вільними політичними та світоглядними переконаннями, формує творчу особистість студента, свідоме ставлення до обов’язків, повагу до національних цінностей нашого народу, вироблення навичок здорового способу життя.
Колектив коледжу підвищує результативність виховання шляхом вдосконалення традиційних форм роботи, пошуку нових систем виховання, впровадження розвивальних технологій.
При плануванні виховної роботи на 2023/2024 навчальний рік основою є такі принципи виховання:
– демократизація й гуманізація виховання;
– активність, самодіяльна і творча ініціатива студентської молоді;
– безперервність і наступність виховання;
– єдність навчання і виховання;
– диференціація та індивідуалізація виховного процесу;
– гармонізація родинного та суспільного виховання;
– виховання студентів у колективі та через колектив;
– співвідношення вимогливості до студентів з повагою до їх гідності та турботою про них;
– диференціація та індивідуалізація виховного процесу
– врахування фізичного, психічного, соціального, духовного, інтелектуального розвитку студентів, стимулювання активності та розкриття їх творчої індивідуальності.